вторник, 29 октября 2013 г.

модуль 2. Рефлексія

сьогодні я дізналась що сутність методу проектів.
Під методом проектів (латин, projectus — висунутий уперед) мають на увазі спосіб розв’язання тієї чи іншої практично або теоретично значущої проблеми, оформленої у вигляді кінцевого продукту. Зовнішній (матеріальний) результат роботи над проектом ви можете бачити, сприймати на дотик, застосовувати на практиці, використовувати в повсякденному житті.
Проте набагато важливішим є результат внутрішній (нематеріальний) — досвід діяльності, знання, уміння.
Це цікаво: з історії питання Метод проектів виник у другій половині XIX ст. у сільськогосподарських школах США. В основі цього методу лежать ідеї Дж.Дьюї, В.X.Кілпатріка, Е. Торндайка та інших американських учених. Цей метод можна охарактеризувати як «навчання через діяння», коли учень безпосередньо включається в активний пізнавальний процес: самостійно формулює проблему, збирає необхідну інформацію, знаходить і порівнює варіанти вирішення проблеми, робить висновки, аналізує свою діяльність, формуючи «по цеглинках» щось нове й набуваючи нового навчального й життєвого досвіду.
2. Основні ознаки проектної діяльності.
Проектна діяльність — це особливий вид інтелектуальної діяльності, характерними рисами якої є самостійний пошук необхідної інформації, її творче перетворення в матеріалізо­ваний продукт (виріб, сценарій, плакат, реферат, стендову доповідь, мультимедійну презентацію тощо).
Проект — це особливий вид пізнавальної діяльності та її результат, що характеризуються такими ознаками:
—  наявність соціально значущого завдання;
—  планування дій щодо розв’язання проблеми;
—  пошук інформації, яка потім буде оброблена й осмислена;
—  створення продукту, що являє собою результати цієї діяльності;
—  презентація продукту.

Комментариев нет:

Отправить комментарий